Bejáratás

Üdvözlöm a kedves látogatókat a blogon! Ezen a blogon a F1-gyel és ritkán a magyar autósporttal kapcsolatos eseményekről saját véleményemet, meglátásomat, vagy csak már-már beteges agymenéseimet olvashatjátok el;) Saját amatőr autós videóimat is itt mutatom be! Elérhetőség: gbatkai@gmail.com

Lájk, ha neked is tetszik!!

  

Friss topikok

Videóim:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Elit blogok!

Címkék

2010 (1) abudhabi (2) alonso (8) barcelona (2) bruno (1) button (14) dirt3 (3) drift (1) ecclestone (2) f1 (52) f1 in schools (1) falken (2) game (7) grosjean (1) gyula (1) hamilton (18) heifeld (2) hungaroring (10) húsvét (1) időmérő (2) isztambul (2) karácsony (1) kína (1) kobajasi (1) maserati (1) massa (3) melbourne (4) michelisz (5) monaco (4) montreal (2) monza (1) mustang (1) nfs (4) nürburgring (1) palik (3) perez (3) petrov (2) raikkönen (3) rally (1) renault (2) ricciardo (2) rosberg (2) rpcjs (1) sanghai (1) sanghaj (2) schmacher (1) schumacher (4) senna (5) sepang (4) shellby (1) shift (2) shift2 (5) silverstone (2) singapore (1) spa (1) suzuka (1) szalay (2) szponzorok (1) tereprally (3) transformers3 (1) update (9) valencia (3) vaughn (1) vaughngittin (1) vettel (23) webber (11) wsr (2) wtcc (4) Címkefelhő

A sportszerűtlenség netovábbja...

BigBeer96 2012.04.30. 14:56

A pilóták interjúit olvasva, számomra csak a Muller-Michelisz ütközés (kilökés) felháborító! Norbi az első versenyén szinte saját hibáján kívül kétszer is olyan helyzetbe került, amelyből ő jött ki vesztesen. Tarquini-t szerintem nem érdemes nagyon bántani, mert ő legalább bocsánatot kért Norbitól, de Yvan Muller cselekedete egyáltalán nem világbajnokhoz, meg úgy egyébként autóversenyzőhöz nem méltó!! Norbi szándékos (!) kilökése után jöttem rá, hogy a dolog java még csak ezután jön! Szerintem olvassátok el ti is ezt az interjút!

„Őszintén szólva én elég szigorúnak tartom a bokszutca-áthajtásos büntetést, amit kaptam, mert nem éreztem úgy, hogy bármi komoly vétséget elkövettem volna. Az az igazság, hogy csak nagyon kicsit löktem rajta, ráadásul elég alacsony tempónál, úgyhogy véleményem szerint könnyedén elkerülhette volna ezt a megforgást. Igazából annyi történt, hogy mentem a saját ívemen, ő meg bejött elém, aztán kicsit későn fékeztem, összekoccantunk, az ő autója kicsit keresztbeállt, de ő mégsem emelte el a gázról a lábát, és ezért megforgott. Ez történik, ha az ember túl kövér gázt ad egy hátsókerekes autóval! Ezzel együtt tény, hogy kicsit belementem hátulról, ezért valamilyen kisebb büntetés talán jogos lett volna, de a bokszutca-áthajtásos büntetést én túl szigorúnak tartom. Nem is akartam ott megelőzni őt, tényleg csak mentem a saját ívemen, és nem gondolom, hogy az én hibám volt, hogy megforgott. Mindenki láthatta, hogy a második futamon Tarquini engem is meglökött hátulról, de én mégis a pályán tudtam tartani az autót. Azt hiszem, egyszer meg kellene tanítanom Norbertnek, hogy hogyan kell megoldani az ilyen helyzeteket!”  (Yvan Muller)

"Azt a mindenit!", valahogy így fogalmazott Palik Laci is -szerintem- miután ezt elolvasta! Az első pofátlanság már rögtön az első sorban szemet szúr, amely szerint a bokszutca áthatásos büntetés ebben az esetben túl szigorú volt! Mi az, hogy elégé szigorú?! Én Yvan helyében örültem volna, ha ennyivel megúszom, ha a sportbíró, többször is végig nézi az ehhez kapcsolódó felvételeket, és egy kicsit még szurkolt is Norbinak akkor úgy kapott volna kizárást ezért a manőverért Muller, hogy egy életre megtanulja a leckét!! De az már mindenek a teteje, hogy Muller elkezdi Micheliszt oktatgatni a hátsó kerekes autóvezetési nehézségeiről! Röviden összefoglalva, Muller ezzel a viselkedéssel elérte azt, hogy egy hét múlva a Hungaroringen ne várjuk őt szívélyes fogadtatással!! Őszintén kívánom neki, hogy d*g*ljön meg ott ahol van!

 

Michelisz Norbi, és Zengő Zoli véleményét teljesen meg tudom érteni. Kívánom nekik és Wéber Gabinak is, hogy egy hét múlva legyen egy sikerekben gazdag versenyhétvégéjük a Hungaroringen, amely egy kicsit kárpótolja őket a slovakiaringi eseményekért! 

Címkék: wtcc michelisz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwplayformaone.blog.hu/api/trackback/id/tr194480821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása