Bejáratás

Üdvözlöm a kedves látogatókat a blogon! Ezen a blogon a F1-gyel és ritkán a magyar autósporttal kapcsolatos eseményekről saját véleményemet, meglátásomat, vagy csak már-már beteges agymenéseimet olvashatjátok el;) Saját amatőr autós videóimat is itt mutatom be! Elérhetőség: gbatkai@gmail.com

Lájk, ha neked is tetszik!!

  

Friss topikok

Videóim:

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Elit blogok!

Címkék

2010 (1) abudhabi (2) alonso (8) barcelona (2) bruno (1) button (14) dirt3 (3) drift (1) ecclestone (2) f1 (52) f1 in schools (1) falken (2) game (7) grosjean (1) gyula (1) hamilton (18) heifeld (2) hungaroring (10) húsvét (1) időmérő (2) isztambul (2) karácsony (1) kína (1) kobajasi (1) maserati (1) massa (3) melbourne (4) michelisz (5) monaco (4) montreal (2) monza (1) mustang (1) nfs (4) nürburgring (1) palik (3) perez (3) petrov (2) raikkönen (3) rally (1) renault (2) ricciardo (2) rosberg (2) rpcjs (1) sanghai (1) sanghaj (2) schmacher (1) schumacher (4) senna (5) sepang (4) shellby (1) shift (2) shift2 (5) silverstone (2) singapore (1) spa (1) suzuka (1) szalay (2) szponzorok (1) tereprally (3) transformers3 (1) update (9) valencia (3) vaughn (1) vaughngittin (1) vettel (23) webber (11) wsr (2) wtcc (4) Címkefelhő

!!!!Rendkivűli bejegyzés!!!! NFS Shift 2!!

BigBeer96 2011.08.02. 13:32

Emberek!! Most játszottam a Shift 2-vel, és nem is tudom, hogy mit mondjak!! Már nagyon régen kínlódok vele, de most jött el az a pillanat, amikor ki kell, sajnos mondja fájó szívvel, hogy ez egy nagy sz*r!!! Ez a játék az eddigi NFS-ek legalja!! Ilyen rossz játékkal én még amióta PC-n vezetek nem találkoztam!!! Velem még egyáltalán nem fordult elő az, hogy egy játékot nem vittem volna végig pláne, hogy ha az egy NFS!! Alig 2 perce kapcsoltam ki a játékot, és az első utam azonnal ide vezetett!! Majd nem ripityára törtem a Logitech kormányomat, mert olyan ideges voltam a Shift 2 miatt!! Akkor ébredtem rá, hogy nem éri meg, sőt nem is ér annyit ez a játék, hogy foglalkozzam vele!! Én kb. 10 évesen kaptam meg ezt a kormányt szüleimtől, és az óta egy kisebb szünettel ugyan, de csak ezzel vezetgettem az autós játékokat!! Többet használtam ezt a kormányt, mint bármit az életemben!! És most ezt a játékot vigyem vele végig??!! NEM!!! Minden rendben van amúgy a játékkal!! A grafika, nagyon jó, és példaértékű a főmenü megoldása, és az autó- és a pályaválasztékra sem lehet panaszunk!! Viszont most jön az igazi rémálom minden egyes szimulátor játékos számár az pedig a játékmenet ebben a játékban!! A kormányzás, úgy ahogy van, megbélyegzi a játékélményt, ugyanis néha másodperceket késik a kiadott utasítás és annak a végrehajtása, szóval, ha te elmozdítod a kormányt, akkor kb 1-2 mp múlva fog ez bekövetkezni magában a játékban!! Az ellenfeleket már a többi NFS során is alaposan megismerhettük, de a mostani AI-nak mintha az lenne az egyetlen, és végső célja, hogy szadista terminátorként ne hagyjon minket létezni a pályán!! Mintha arra teremtették volna, hogy az legyen a célja, hogy mint én is megelégeljük a játék hülyeségeit, és kimeneküljünk a Windowsba!! Mondjuk az én kormányom egy kicsit már elöregedett, és rángat is egy picit, ami még egy lapáttal rátesz az idegeimre!! DE én ezt nem is nagyon értem!! Ennek a játéknak csak az irányítás az egylettelen hibája!! Szinte csak egy kis lökés kellett volna nekik, hogy ez legyen mindenidők legjobb NFS-je!! Én nagyon kíváncsi voltam a játékra, mert tényleg úgy nézett ki a trailerekből, hogy nagyon jó!! Nagyon nagyot csalódtam benne, és ahogy a mondás is tarja, úgy erre a játékra is tejes mértékben igaz, hogy: "Magasról nagyot lehet esni!!"

  U.I: Még lehet, hogy Easy nehézségben mégegyszer neki veselkeedek a játéknak, és csinálok néhány videót róla, de ez még a jövő zenéje!! Tudjátok mit, menjetek el a helyi gokart pályára, fussatok néhány gyors kört, vagy csak versenyezgestek barátaitokkal ismerőseitekkel!! Nem mintha a Shfit 2 online pass rendszerében nem ezt csinálnátok:)

Címkék: nfs shift2

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://wwwplayformaone.blog.hu/api/trackback/id/tr43120041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

50nk1 2011.08.24. 17:04:33

FreddyD nek bekéne mutatnia ezt a játékot.

BigBeer96 · http://wwwplayformaone.blog.hu/ 2011.08.27. 11:59:55

@50nk1: Nem ártana, de ezt a bejegyzést nagyon idegbeteg állapotban írtam, és bevallom, részben a kormányom hibája is volt, hogy ennyire kiborultam a játék irányítása miatt!! Jó játék, de az irányítás megszokást igényel, és ahogy írtam, ha ezt nem szurják el totálisan, akkor az eddigi legjobb NFS játékkal lett volna dolgunk:)
süti beállítások módosítása